Buah Pinggang Batu Sakit Remedy - Cara Terbaik untuk Larutkan a Stone buah pinggang

Buah Pinggang Batu Sakit Remedy - Cara Terbaik untuk Larutkan a Stone buah pinggang

Satu ubat sakit batu karang mungkin boleh menjadi perkara yang terbaik yang anda lakukan pada tahun ini! Beribu-ribu pesakit telah mencuba rawatan alternatif untuk merawat segala-galanya daripada jangkitan saluran kencing batu dalam buah pinggang. Dan jika anda sedang mencari cara yang cepat untuk membubarkan batu karang, anda telah datang ke tempat yang betul.

Dalam artikel ini, anda akan belajar mengapa menjadi pasif dengan penyakit biasa ini boleh menyebabkan kos anda segala-galanya dan betapa mudahnya adalah untuk lulus batu anda secara semula jadi.

Larutkan Batu Buah Pinggang Sekarang

Adakah anda mempunyai masa yang sukar yang bercita-cita tinggi dengan sesuatu yang doktor anda akan berlalu dengan masa dan penghidratan? Anda tidak perlu menderita dalam kesakitan lagi. Yang benar adalah bahawa anda benar-benar boleh menjadi batu percuma dalam masa kurang daripada satu hari.

Malangnya, ramai pesakit mempunyai batu-batu yang lebih besar daripada 6 mm dalam saiz. Jika anda mempunyai masa yang sukar lulus mereka, anda kemungkinan besar mempunyai batu besar daripada 6 mm. Dan anda sebenarnya dalam risiko kekal merosakkan buah pinggang anda. Batu-batu boleh meninggalkan menakutkan yang boleh membuat anda lebih terdedah kepada batu masa depan, jangkitan saluran kencing dan halangan saluran Kencing.

Ia adalah penting bahawa anda agresif dengan menggunakan buah pinggang ubat sakit batu untuk memulakan curahan buah pinggang anda dan mudah-mudahan batu anda. Berikut adalah beberapa tips untuk memulakan hari ini.

Buah Pinggang Remedy Stone Tips

Jelas sekali curahan buah pinggang anda adalah sangat penting. Itulah mengapa anda masih perlu minum kira-kira 100 auns air sehari. Anda perlu membuang air kecil sekurang-kurangnya 2 liter sehari! Menambah beberapa perisa kepada air anda dengan beberapa lemon segar yang juga boleh membantu membubarkan batu kalsium.

Anda juga mungkin ingin mencuba ubat teh melukakan hati yang telah sangat popular. Teh Jelatang adalah diuretik semulajadi. Daun Jelatang mempunyai tradisi yang panjang selamat menggalakkan pembuangan air kecil dengan menjaga buah pinggang dan pundi kencing mansuhkan. Nettle juga akan menjaga kristal daripada membentuk menjadi batu. Anda harus bertujuan untuk 2-3 cawan teh sehari. Satu peraturan baik ibu jari adalah kira-kira 1 sudu besar setiap 1 cawan air panas.

Vitamin A juga penting untuk membuat buah pinggang yang lebih cekap untuk mengepam sendiri. Oleh itu, anda akan menambah vitamin A makanan yang kaya seperti lobak merah, brokoli dan kentang. Kajian juga telah membuktikan bahawa orang-orang yang mendapat jumlah yang cukup magnesium tidak membangunkan batu dalam buah pinggang. Anda boleh mendapatkan magnesium daripada buah-buahan yang banyak, sayur-sayuran, kacang dan bijirin.

Akhir sekali, Jintan saru adalah salah satu herba yang paling berkesan untuk penyembuhan kesakitan yang dikaitkan dengan penyakit ini. Juniper merawat kesakitan serta-merta selepas mengunyah beberapa buah beri Jintan saru. Anda boleh membeli Jintan saru di mana-mana kedai makanan kesihatan.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar