Episiotomi Penyembuhan Dengan Homeopathy

Episiotomi Penyembuhan Dengan Homeopathy

Ia telah mendapati bahawa penyembuhan episiotomi tidak begitu cepat atau sebagai masalah percuma seperti yang dilakukan oleh air mata semula jadi. An episiotomi ialah potongan yang dibuat di belakang faraj semasa bersalin.

Ia diamalkan untuk tidak terkoyak semula jadi dalam tisu, kerana ia dianggap kurang merosakkan. Walau bagaimanapun, ia muncul bahawa ini adalah jauh dari kebenaran.

An episiotomi boleh menyebabkan sakit lebih daripada air mata semula jadi. Ia boleh menjadi lebih perlahan untuk sembuh dengan lebih komplikasi akibat. Itu adalah satu idea yang hebat untuk merenung jika anda masih hamil, atau hanya mempertimbangkan kemungkinan mempunyai anak.

Jika anda sudah mempunyai episiotomi dan mencari jalan untuk menyembuhkan lebih cepat atau membantu dengan kesakitan, maka maklumat yang berikut mungkin apa yang anda sedang mencari.

Cara terbaik untuk mendekati penyembuhan episiotomi berkesan adalah untuk mencari satu sistem perubatan yang kelihatan di keseluruhan anda dan kurang pada masalah tempatan. Dengan mengambil kira keseluruhan anda, adalah lebih cenderung untuk menyelesaikan masalah tempatan.

Anda semua disambungkan. Apa yang berlaku dalam satu bahagian, memberi kesan kepada semua bahagian-bahagian lain.

Pertama mari kita melihat apa perasaan emosi mungkin anda pada masa kelahiran itu mungkin telah. Semasa melahirkan anak, semua kesopanan anda terbang keluar tingkap. Anda mahu bantuan yang ditawarkan, tetapi mungkin merasa tidak selesa dengan tiada ruang untuk bersendirian atau lebih teruk lagi, dari prosedur invasif.

Ini boleh membawa kepada perasaan telah dilanggar atau hina. Ia tidak bahawa banyak berbeza daripada perasaan emosi melanggar selepas rogol. Dalam kes ini, anda tahu anda memerlukan bantuan, tetapi perasaan itu kekal. Ini adalah sering di tengah-tengah kesakitan dan kekurangan penyembuhan selepas episiotomi.

Homeopati adalah sistem semula jadi dan lengkap penjagaan kesihatan. Ia berfungsi dengan mencari punca masalah, dan / atau dengan set unik gejala. Puncanya adalah apa yang menyekat sistem imun anda daripada berfungsi seperti yang sepatutnya. Membebaskan blok, dengan membuat asal punca, dan jauh anda pergi. Kebolehan penyembuhan semula jadi anda kembali.

Staphysagria adalah salah satu ubat homeopati yang paling sesuai apabila anda mempunyai masalah yang bermula selepas anda mempunyai perasaan ini yang menghina atau pelanggaran. Jika ini seolah-olah menjadi perasaan anda, maka ubat ini boleh menjadi cara terbaik untuk penyembuhan episiotomi anda.

Anda juga akan melihat bahawa perasaan emosi hilang juga.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar